Beartas um Fhilleadh

Clár na nÁbhar:

Roinnt Bunrialacha

  • Ní féidir ach orduithe seolta a thabhairt ar ais. Bí i dteagmháil linn le do thoil ag cs@tapron.ie
  • Más mian leat earra a chur ar ais chugainn, socróimid go gcuirfear do chárta creidmheasa/chuntas PayPal chun sochair. Bí i dteagmháil linn le do thoil ag cs@tapron.ie
  • Ní féidir earraí damáiste a thabhairt ar ais tar éis 30 lá tar éis na hearraí a fháil.
  • Ní féidir earraí nach dteastaíonn a thabhairt ar ais tar éis 30 lá tar éis na hearraí a fháil.
  • Ní mór a chur in iúl dúinn faoi aon earraí a thagann damáiste laistigh de 48 uair an chloig ó na hearraí a fháil.
  • Cinntigh le do thoil go gcuirtear na hearraí ar ais chugainn i riocht nua, gan úsáid agus i riocht indíolta mar aon leis an bpacáistíocht bhunaidh.
  • Iarraimid go bhfuil aon earraí atá i bpacáistiú séalaithe le feiceáil go soiléir gan gá an pacáistiú a oscailt.
  • Má tá tú ag tabhairt ar ais earra nach bhfuil uait, ní féidir damáiste a dhéanamh di ná a mharcáil.
  • Beidh ort teachtaire a shocrú chun do bheartán a sheoladh ar ais chugainn. Molaimid seirbhís poist thaifeadta a úsáid chun beartáin ar bith a sheoladh.
  • Agus d'earra á sheoladh ar ais agat, le do thoil déan cinnte d'uimhir ordaithe agus an chúis leis an tuairisceán a chur isteach.

Cealú Ordú

Tá súil againn go bhfuil do cheannach díreach mar a theastaigh uait, áfach, tuigimid
go bhféadfadh fadhb a bheith ann ó am go chéile le do chuid míreanna roghnaithe. D’fhéadfadh codanna a bheith lochtach nó damáiste, nó b’fhéidir nach dteastaíonn uait an táirge áirithe a bheith agat a thuilleadh.
Más amhlaidh an cás, tá ár bhfoireann seirbhíse do chustaiméirí anseo chun cabhrú leat. Tá sé de cheart agat d’ordú a chur ar ceal am ar bith sula seoltar na hearraí nó laistigh de 30 lá tar éis iad a fháil.
Is féidir leat a chur in iúl dúinn go bhfuil sé ar intinn agat cealú a dhéanamh trí ríomhphost ag cs@tapron.ie.

Earraí a Chealú agus a Fhilleadh

Má athraíonn tú d’intinn ar do cheannachán agus mura dteastaíonn uait na hearraí a thuilleadh, déanfaimid
glacadh le hearraí ar ais ar an gcoinníoll go bhfuil sé laistigh de 30 lá oibre tar éis iad a fháil.
Beidh tú freagrach as na táirgí a thabhairt ar ais agus as na costais go léir a bhaineann leo
seo.
Ní mór na hearraí go léir a thugtar ar ais a thabhairt ar ais mar choinníoll nua, gan úsáid agus i riocht indíolta
riocht iomlán lena bpacáistiú bunaidh. Ní ghlacfaimid ná ní aisíocfaimid aon earraí a ndearnadh damáiste dóibh agus tú i do sheilbh nó ar bhealach ar ais chugainn. Téigh i dteagmháil linn le do thoil roimh aon earraí a sheoladh ar ais chugainn ag cs@tapron.ie

Aischur Earraí Lochtacha a Fuarthas

Iarraimid ar an gcustaiméir iniúchadh iomlán a dhéanamh ar na táirgí go léir a fhaightear ar an lá seachadta. Chuig
réiteach tapa a chinntiú, ní mór dúinn a chur ar an eolas faoi aon nithe a thagann lochtach nó
damáiste laistigh de 48 uair tar éis é a fháil. Molfaimid ansin an chéad chéim eile gníomhaíochta.
Má iarraimid ort earraí a sheoladh ar ais chugainn, iarraimid ort admháil a chur isteach le haghaidh aon chostais postais a d’fhéadfadh a bheith ort ionas gur féidir linn costas iomlán an postais a aisíoc. Tá earraí damáiste a thuairiscítear laistigh de 30 lá faoi réir do ghnáthreachtúil
cearta.

Tabhair faoi deara go bhfuil roinnt míreanna nach féidir linn a thabhairt ar ais, nuair a bheidh siad
osclaíodh:
- tráidirí cith,
- suíocháin leithris
- déanta chun sconnaí nó cithfholcadáin a ordú